Tubingen

25 mei 2013 - Tübingen, Duitsland

Mooie verrassende stad, Tubingen. Zouden we nooit gekomen zijn als we niet zo nodig naar Rome moesten op de fiets. Echt Duits met veel krullerige vakwerkhuizen, Anton Pieck dus, maar toch net niet te erg. En een universiteitsstad met sfeer. Grote namen komen hier vandaan, zoals Kepler n Alzheimer en diverse dichters ( maar die kan ikniet onthouden).

Afijn, wij hadden juist geconstateerd dat we het erg druk heben, niet aan denken toekomen. De hele dag ben je bezig met de weg zoeken, regenkledimg aan en uit doen,  bakkerijen en koffie spotten, losse onderdelen van de fiets weer vastzetten. Je komt dus niet aan het hogere toe, mocht je dat willen. Het is maar dat ullie het weten. Onder het eten 's avonds zetten we nog wel eens een heel klein boompje op.

Vanavond keken we gewoon de EC finale, gewonnen door Robben, en wij zaten in een cafe vol duitsers. Gesellig.!

1. Paul:
    Hoi Mannen,
    Op naar Sigmaringen neem ik aan, ook een stadje met veel historie ( Vichy bewind). Langzaam komen de Alpen in zicht. Hopelijk wordt het weer wat beter dat fietst toch effe anders.
  2. André Groenen:
    26 mei 2013
    Beste Jongens van stavast!
    Net als Robben houden jullie stand op Duitse bodem, daar kan geen wind, regen of Berg wat aan doen! Ook in Rosmalen volgen we jullie vorderingen op de voet!
    Ook zonder Jos blijkt Het Koor te kunnen blijven functioneren. Gisteren een mooi Carmina uitgevoerd voor een enthousiaste en redelijk volle Grote Kerk en PP geslaagd met een 8!
    Nou jongens, op naar de volgende bakker en fiets ze! Groet, André
  3. Urban:
    26 mei 2013
    Jongens, gewoon doorgaan !
    Misschien wordt het wat makkelijker als ik vertel, dat ik hier echt poep-jaloers zit te wezen. Regen of niet.
    En trouwens, Jos, hoe doet het spiegeltje aan de wand, ehh ... stuur, het ?
  4. Toer:
    28 mei 2013
    Goed bezig mannen! Wij denken hier elke dag aan jullie. Die helse duitse regenbuien en snerende winden uit het Oosten zijn geen partij voor jullie. Stelletje uber Adonissen, houdt het vizier scherp volg het hart en gevoel(en het navigatie systeem als er geen omstanders kijken). Immers leiden alle wegen naar...
  5. Willy:
    4 juni 2013
    Hopelijk hoeven jullie niet te zwemmen ipv te fietsen en hebben jullie geen last van hoog water. Ik neem aan dat jullie Duitsland door zijn. Is het ondanks de regen en wind toch genieten?
    Voor stoere kerels natuurlijk .. eitje.
    groetjes en op naar de Paus